• وبلاگ : سيب خيال
  • يادداشت : نامه اي که ننوشتيد
  • نظرات : 7 خصوصي ، 69 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     
    سلام بسيار عالي بود. الحمدلله که چنين قلم و نگاهي رو خداوند به شما عنايت کرد.
    پاسخ

    سلام به شما ... ممنونم ... خوش اومدين
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام به شما ... ممنونم ... خوش اومدين
    فلا انساب بينهم يوم القيامة ...

    آفرين...
    پاسخ

    ممنونم ... خوش اومدين
    + رحمتي 

    ان شالله همين جوري پيش برويد به زودي از شر نظام راحت مي شويم و ملت دوباره روزهاي خوش را تجربه خواهند کرد اگر مايل بوديد از پتانسيل قوي شما باي سرنگوني سريعتر نظام مي شود استفاده کرد .لطفا ايميل بزنيد .
    پاسخ

    لطف دارين :)
    ديسلايک
    پاسخ

    ممنونم ... خوش اومدين
    سلام بزرگوار
    گويا فراموش شده که نسب و سبب عاملي بر شرافت يا حقانيت نيست که اگر بود تبت يدا ابي لهب را خداوند بر قلب پيامبر خود نازل نمي کرد شرافت و بزرگي ادمي بر حسب عقيده و عمل است
    جز اين نيست !........
    کاش بزرگ زادگان ( يا به تعبيري امروزي اقا زاده ها ) پندار وکيل الرعايا بودن بر خلق ايران يا پدر و مادر خواندگي انقلاب را نداشتند جز اين نيست که متولي امام زاده خودش بايد حرمت خودش را حفظ کند ؟
    همان امامي که فرمود اگر نوه ام تمرد کرد بزنيد ( با گلوله !) امروز نميگفت "غلط ميکنيد که قانون را قبول نداريد" ؟ همان امامي که ولي فقيه بود سوال نميکرد با ولي فقيه چگونه رفتار کرديد ؟
    بگذر از حکايت "ناصحان از پيش خود ! " برادر

    عيادانه ما کجاست ؟ غزلي مهمانمان نميکني مومن ؟
    پاسخ

    سلام به شما ... بسيار خوش اومدين ... غزل هم مياد ان شاء الله :)
    اين نامه اي كه شما نوشتيد نه تنها داراي طعن و بي احترامي به دختر امام است بلكه باعث شده كه بي احترامي هاي شديدي را نيز به بدنبال داشته باشد .
    و در مورد چيزي كه شما آن را نقد ناميديد با يد بگويم كه اگر يك دهم اين سياسي بازي ها قرآن را مطالعه مي كرديد متوجه مي شديد كه از همين به اصطلاح نقد هم خداوند سئوال خواهد كرد
    فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ
    وَ مَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ
    الزلزله 7 و 8
    پاسخ

    سلام ... ممنون به خاطر انتقادتون ... خوش اومدين
    مانند هميشه عالي و صريح بودد...
    قلمتان استوار..
    اجرکم عندالله
    پاسخ

    بسيار ممنونم ... خوش اومدين
    + منتظر آقا 
    باور كنيد چند ساليه كه با آتش افروزي و دو به هم زني و اختلاف افكني بي محابا ، همه ي ياران و پايه گذاران اين انقلاب را به دشمن تبديل كرديد و به اسم دفاع از انقلاب دارين تيشه به ريشه ي اين انقلاب ميزنين متاسفانه يكي هم به اين وضعيت پايان نميده و احساس خطر نميكنه. ادامه بديد...
    پاسخ

    عليک سلام :)
    نمي خواستم چيزي بنويسم اما همين قدر بگم كه به آنچه مي خواستي رسيدي . خوب خودتو معروف كردي . اميدوارم بتوني جواب عواقب كلام و عملمان را در قيامت بدهيم
    مقام معظم رهبري خودشون بارها فرمودند كه با دفاع كردن از من باعث اختلاف و دو دستگي نشويد . و فكر مي كنم خود ايشان بيشتر از بنده و جنابعالي بتوانند بهترين جواب را در بهترين زمان بدهند بدون اينكه مانند شما خانواده ي امام را زي سئوال ببرند .
    ببينيد چه فتنه اي به پا كرديد ( آن هم در چنين شرايطي ) . خدا خيرتان بدهد
    پاسخ

    مقام معظم رهبري فرمودن نسبت به انگيزه ي ديگران سوءقضاوت بفرمايين؟! :) ... در مورد عواقب قضاوت نادرست و سوءظن در قيامت چيز هايي شنيده بودم ولي در مورد عواقب اخروي نقد چيزي نشنيده بودم که به لطف ارشاد شما شنيدم :) ... به هر حال خوش اومدين
    سلام عليکم
    خدا را شکر که اسلام و انقلاب هيچگاه وامدار افراد و شخصيت ها نبوده است.
    ممنون از جواب صريح و مناسبتان.

    پاسخ

    سلام به شما ... بسيار ممنونم ... خوش اومدين

    اللهم عجل لوليک الفرج


    خيلي ها در خط امام و رهبر مردانه مانده اند و خيلي ها هم در راه امام و رهبر مردانه رفته اند و صد البته خيلي ها هم نامردانه راهشان را جدا کرده اند. همان هايي که در راه امام و رهبر مانده اند امروز دارند خون دل مي خورند..

    ولي سفر سي و چند ساله ي کاروان باشکوه انقلاب بار ها و بار ها ثابت کرده که پياده شدن مسافران هر چند قديمي اش در نيمه ي راه خللي در عزم راسخ مسافران راستين آن ايجاد نخواهد کرد و اين کاروان با شکوهي دو صد چندان راه پر فراز و نشيب خود را به سمت کرانه هاي ظهور ادامه خواهد داد!

    سلام جناب عابديني بزرگوار ...نوشته تون از عمق جان نوشته شده بود و به دل نشست .

    متشکر

    و من الله التوفيق

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام به شما ... خيلي ممنونم ... خوش اومدين
    لطفا متن كامل جوابيه را در وبلاگم بخوانيد.
    با تشكر مجدد
    پاسخ

    مطلبتون رو مطالعه کردم بزرگوار ... خواهش مي کنم
    سلام حاج آقا! من هم تشكر مي كنم.
    تشكر مي كنم كه با لحن بي ادبانه اي با دختر امام (ره) سخن گفته ايد.
    تشكر مي كنم كه حتي رعايت سن و سال خود و ايشان و نسبت و بزرگي آن خانم را نكرده ايد و دهان قلمتان را بزرگتر از مغز كوچكتان باز كرده ايد.
    تشكر مي كنم از اين كه هاشمي رفسنجاني را كه سند زنده انقلاب اسلامي خودتان است را چنين به لجن مي كشيد و از اين بابت دوباره تشكر مي كنم.
    تشكر مي كنم كه جنگ بين رهبر و رييس مجمع و رييس جمهور و رييس مجلس و همه اين روسايتان را چنين روي دايره مي ريزيد و بر دف و تنبور مي زنيد تا آبروي اندك باقيمانده تان هم برود پي كارش.
    تشكر مي كنم كه چه وقيحانه و چه تمسخر آميز به قول خو دت بنت الامام را خطاب قرار داديد و معلوم است چرا. نورسيده هاي مانند شما كه تازه موي بر پشت لبشان رسته مانند امثال رسايي به دنبال نام و نان هستيد و من به شما خرده نمي گيريم كه وقيح شويد و فرزندان امام را ريشخند كنيد.
    و تشكر مي كنم كه چشم به سابقه انقلاب و روند رييس شدن اين و‌آن مي بنديد و با حماقت تمام نه بلكه با آگاهي تمام مسير درست نان و قدرت را پيش مي رويد.
    به هر حال تشكرات صميمانه من و امثال مرا براي اين زير آب زني‌هاي همديگر بپذيريد. اين يعني سرعت دادن براي رسيدن به خط پايان. و ما چرا خوشحال نباشيم؟
    چه كسي غير از امثال شما مي‌تواند ريشه انقلاب و ريشه‌داران انقلاب را بسوزاند؟
    پاسخ

    سلام به شما ... با اجازه قضاوت رو در مورد فرمايشاتتون به عهده ي خوانندگان محترم مي ذارم ... خوش اومدين
    ضمنا در جواب فس :
    جوجه اي كه حتي جرات گفتن اسمت رو نداري !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    همين جوجه طلبه ها امثال شما را كه در قفس اميال خودتون گير افتاديد و ناي بيرون اومدن نداريد رو از دست يازي به حكومت ناب ولايي محروم ميكنند و خدا هم هميشه با حزب الله است ،و به ملت حزب الله رحيم و مهربان .
    پاسخ

    ...
     <      1   2   3   4   5      >