• وبلاگ : سيب خيال
  • يادداشت : نامه اي که ننوشتيد
  • نظرات : 7 خصوصي ، 69 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام حاج آقا! من هم تشكر مي كنم.
    تشكر مي كنم كه با لحن بي ادبانه اي با دختر امام (ره) سخن گفته ايد.
    تشكر مي كنم كه حتي رعايت سن و سال خود و ايشان و نسبت و بزرگي آن خانم را نكرده ايد و دهان قلمتان را بزرگتر از مغز كوچكتان باز كرده ايد.
    تشكر مي كنم از اين كه هاشمي رفسنجاني را كه سند زنده انقلاب اسلامي خودتان است را چنين به لجن مي كشيد و از اين بابت دوباره تشكر مي كنم.
    تشكر مي كنم كه جنگ بين رهبر و رييس مجمع و رييس جمهور و رييس مجلس و همه اين روسايتان را چنين روي دايره مي ريزيد و بر دف و تنبور مي زنيد تا آبروي اندك باقيمانده تان هم برود پي كارش.
    تشكر مي كنم كه چه وقيحانه و چه تمسخر آميز به قول خو دت بنت الامام را خطاب قرار داديد و معلوم است چرا. نورسيده هاي مانند شما كه تازه موي بر پشت لبشان رسته مانند امثال رسايي به دنبال نام و نان هستيد و من به شما خرده نمي گيريم كه وقيح شويد و فرزندان امام را ريشخند كنيد.
    و تشكر مي كنم كه چشم به سابقه انقلاب و روند رييس شدن اين و‌آن مي بنديد و با حماقت تمام نه بلكه با آگاهي تمام مسير درست نان و قدرت را پيش مي رويد.
    به هر حال تشكرات صميمانه من و امثال مرا براي اين زير آب زني‌هاي همديگر بپذيريد. اين يعني سرعت دادن براي رسيدن به خط پايان. و ما چرا خوشحال نباشيم؟
    چه كسي غير از امثال شما مي‌تواند ريشه انقلاب و ريشه‌داران انقلاب را بسوزاند؟
    پاسخ

    سلام به شما ... با اجازه قضاوت رو در مورد فرمايشاتتون به عهده ي خوانندگان محترم مي ذارم ... خوش اومدين